-

Det är fler som funderar varför jag har mina 2 gamlingar kvar, wille är 21 nu och lever livet i hagen och blir borstad varje dag, jag gillar inte att folk tycker att jag borde skicka i väg honom. Så länge han har frisk så tycker jag att han ska få stanna vid min sida... Grace är 14 år.har tänkt börja rida/köra någon gång, jag tror hon skulle gilla de att börja jobba lite... Jag vet att de kostar att ha 2 som bara går i hagen... Men jag vill inte göra mig av med dom när de är friska..
Vissa säger att man inte borde ha djur när men inte klarar av att de bort dom, men när de är friska varför då ta bort 2 vänner?! Aldrig de ska få stanna så länge de mår bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0