-

 
I Fredags körde jag Colin för första gången på en vecka, och ja de gick bra, skrittade och travade lite då och då.
Såg inget fel allt kändes som vanligt, finare i munnen faktiskt, tills de kom en bil bakom oss, körde ganska fort och Colin blir rädd och hugger i och sticker, lärde köra förbi Suzane annars hade nog vi sprungit över dom. Jag vet inte om han sken trava 100 meter styrde honom emot en snövall så lugna han ner sig... Lyckat han som skulle ta de lugnt.! Men va skulle jag annars har gjort när bilen kom på fort?.. 
Colin fick Vulckan fram.!
 
Idag Söndag har jag varit i stallet igen, fixade Colin innan han gick ut, han fick back on track fram idag.!
Funderar om de finns nå mer man kan lägga på fram kotorna?. Någon som vet? =)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag brukar borsta in blue lotion (stark)med en blisterborste och sen linda med vanliga paddar och lindor. Sen har jag speedway ibland men mest på knäna fram å bak. Svarten va fin i sina ben så veterinären :)

Svar: Åh smart, de ska jag pröva också.. Brukar också ha speedway på knäna. :)
deddejonsson.blogg.se

2013-03-20 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0