2013-02-03

Inte varit en helt underbar dag ändå...Men i går låg jag med "magsjuka" eller vad de nu var, sov hela dagen och var skit dålig..
Men sen så i dag så var det helt annorlunda, vaknade halv 7 jätte pigg, gick till stallet och fixade hästarna och sen så tränade jag Charlie lite..Hem och duschade sen så åkte vi till Bollnäs och handla och hade de trevligt, Köpte nya svarta bandage  åt Colin =)
Hihi ovanligt att jag köper bandage..

I går så hade vi haft Charlie 1 år precis, tänkte att vi skulle ha lite mys med honom,
men de gick inte så bra eftersm jag var dålig..usch...!

Colin var väl inte helt okej sist heller tycker jag så i mrogon så ska väl någon annan köra och se om dom ser något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0