2013-03-06

 
Idag har jag varit i stallet igen, ovanligt?Men varit ganska jobbig dag ändå där..Tankarna har bara snurrat...Jag tog hand om stallet själv på eftermiddagen,allt gick bra, som vanligt när ingen annan är där så har en av hästarna fått en spark, men inget allvarligt som tur var, och den andra trampa sig så de var svårt att lägga om såret för hon ville inte stå stilla med hoven(;
Men min lill kille var rätt glad idag ändå, han la jag back on track på fram.Han var ganska så mysig idag..
jag hoppas att hans surig heter växer bort så de blir fler folk som gillar min lilla kille.!  ;)
 
Efter stallet så åkte jag hem en sväng innan de var dags att åka till nästa stall, där jag hade allting kvar,hade Charlie som sällskap, myste lite med dom också idag, hade tid med det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0