2013-03-13

 
Stall dag
. Colin har gått i hagen idag igen, travade i väg när jag släppte honom, han ställde sig i solen, sen har han nog stått i hörnet hela tiden han var ute, tills han vart hungrig och ställde sig vid leddet, så han lider nog inte av att vila 1 vecka, som vetrinären sa.Ska nog köra lite gående på fredag eller någon dag i helgen.!
Han är ganska så sur, haha de är han väl jämt,(NÄSTAN DÅ);) men helt underbar ändå, min fina älskade vän<3
Sömmade även om honom bak idag,och han var jätte snäll faktiskt =)
 
- Har ju även lagt vallörstblad på colins överben som han fick i somras, har lagt 3-4 gånger , det har gett ett riktigt bra resultat, de är nästan borta, eller de var nog de i dag, jag ska kolla igen på Fredag hur de är,=)
Är ledig i morgon.
 
 
-
Är så trött på sura människor, jag gör precis som jag vill.

Kommentarer
Postat av: Jenny Ryman

Kul att båda har en treåring efter Dexter :)

Svar: Håller med dig:)
deddejonsson.blogg.se

2013-03-16 @ 08:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0