2013-03-21

 
Vad skulle jag göra utan djuren?. Det är min medicin!<3
Jag vet inte, självförtroende börja sjunka, vilket jag inte alls vill..! ;/
Har varit i stallet hela veckan. 
Igår var de inte alls nå bra med Colin igen, denna gång lyssna jag på vetrinären och han stod 1 vecka,, frågan är om de är nå annat än kotan? Han kommer igen nästa Torsdag och kollar, då ska jag kolla om han tycker att jag borde röntga.
Jag vill verklige inte att de ska vara nå stora fel på grabben min..!
Ska köra honom i morgon igen och kolla hur han är... vi får se han kanske behöver få några fler veckor vila., han växer ju fortfarande...
 
Wille och Grace är ju ganska så  roliga med... tråden hade gått av och tråden låg i snön, tur var så var de inne i hagen när vi kom.. puckon.,! Haha om jag vore en häst så skulle nog jag smitit och kolla läget ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0