2013-03-29

 
Vet inte vad jag ska börja, men släppte ut Wille och Grace 05,30 idag ungefär, sen vidare till Colin & gänget.
Hade Charlie med mig dit idag, så han slapp vara själv, och han gillade de, vart trött i alla fall.Jag körde Pommen lite idag första gången jag körde honom. 
Colin gick ut 9 och kom in  vid 2 tiden, fick vara ute några timmar, började springa i hagen då de var något på vägen som skrämde honom.
Sen har Charlie fått träffat en "ny kompis", liten golden bladning på snart 2 år.
har varit hos mamma i kväll och ätit och haft de trevligt.!
 
Grace är de nå konsitgt med just nu. hon äter inte så bra, inte ens de i krubban och dricker dåligt med vatten, Höet hade hon spart i går men hade ätit de över natten, verkade rädd att äta ur krubban.. Så jag vet inte vad jag ska göra om hon slutar att äta helt..
Allt verkar så konstigt, hon är mat glad annars, prövade att ha hö i hö nät nu i kväll, men de hade hon inte rört ens..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0