.Colin , gårdagen!

 
I går var Colin inge rolig alls, först när jag skulle sela honom så höll han på att sparka mig, hade en jävla tur att jag hann undan, annars hade mitt knä fått en riktig smäll...
Kände hur de strök..
Sen gick de bra, vi körde lugna svängar i berget eftersom de är så hårt över allt...!
Och ja, Colin var väl inte så jätte rolig, när vi skulle köra i från berget och små travade lite så hitta han på att ha skulle slå och galoppera . som han har aldrig gjort någon gång, 4-5 gånger slog han och stutsa runt, sen vart han nöjd.
jag vet inte vad han fick för sig. har nog mycket energi i sig just nu.
Min lilla buse! Haha!
Han fick vulckan fram på eftermiddagen..Har börjat haft vatten hink åt honom också + vattenkopp. och hinken verkar han gilla mer, jag fyller på morgon,eftermiddag, sen innan jag går hem,=)
Har hört att vattenkopparna inte är så bra, så tur att han gillar hinken också.!
 
.Ibland kan han va hur gullig som helst, men man måste passa sig, för i bland så kommer de bakben emot en också. Jag är glad att jag kastrera Colin ändå, han skulle inte va så trevlig som hingst tror jag,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0