1 Maj

 
Onsdag idag, en röd dag så jag var hemma idag,!Helt okej, men gubben är sjuk så åkte in till sjukan i sandviken och läkaren sa bara att han skulle äta ipren så skulle han bli bra. Hoppas på de då eftersom vi åker utomlands på Lördag morgon!..
 
Jag hade lite tid i stallet med Wille och Grace på eftermiddagen, tog in de och hade en som hjälpte mig att fixa fram fötterna på hästarna iaf..!
Sen borsta jag dom och myste, Grace har tydligen trampat sig också märkte jag idag, var inte jag som tog in dom igår så...
Men lagt om det så blir nog bra..
De fick även nya "sommar grimmor" idag som jag alltid brukar köpa åt dem...! hehe!
 
Charlie har varit ute på åkern idag. vi kastade boll och så fick han söka efter den lite, han blev iaf trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0