14 Maj, 2013

 
 
I dag har jag jobbat till kl 12 bara, skulle på möte till arbetsförmedlingen kl 1..
Sen så var jag hos mamma. Charlie hoppade över en stege med värsta fotbollen, haha!.
värsta tokig ett tag, sen vart tjock sissi också lika haha!
Drog med mig syrran hem till oss så vi åt mat, sen tog jag med mig henne till hästarna, och Wille och Grace var så duktiga, de gnägga när vi såg oss...
Sen borsta hon Grace själv och så tog hon hovarna alla 4 själv, men gjorde inte så noga, så jag gjorde om, men hon försökte så  och var duktig som vanligt..!
Sen var vi uppe vid vallsjön och Oskar fiska, sen så fota jag Charlie lite och greja sen kom farmor och farfar dit så vi fikade där med dom.
 
Helt underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0