Colin. !Hästfan!

 
Vad ska man säga om denna kör tur med Colin tro,?
Han var rätt billig i några timmar...Körde och han var som vanligt ett tag, tills han såg nå farligt vid ett hus och kasta sig ut på åkern, så jag tänkte jag prövar igen, men samma sak 2 gånger till. Så valde att köra hem emot stallet.. så  någon kunde hjälpa mig...Så försökte vända igen med honom, men då ställer han sig på bakbenen och håller på att ramla över.....
Körde tillbaka till stallet och bytte av så "se" körde honom en sväng och han försökte med honom men gick ändå förbi på samm ställe !
Jag  cyklade till stallet och så åkte jag bil och bytte av "se". Så körde jag Colin en bit.
Verkade helt ok idag tyckte jag, men efter ett tag innan jag skulle vända så... Kastar hästfan sig runt och vi höll på att hamna i diket. ville inte bråka med honom nå då, för då skulle vi väl legat i diket...
Så rolig körtur hade jag idag.....
 
Vet inte vart han får allt....Helt jävla sjuk i bland., och i duschen är han också rädd att vara i ..
Inte vet jag hur jag ska få av de heller.
Men vissa dagar är han underbar, precis som sin mamma<3
Undra om han har ärvt mycket i från sin Pappa..? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför körs han när han är halt nästan varje gång? hans beteende lär ju inte bli bättre av att han får springa o ha ont?

Svar: Därför att han dummar sig säger de. och är jätte fin när de kör. för de körde honom när jag var i turkiet, och han skrittas mest bara och de får han för veterinären.
deddejonsson.blogg.se

2013-05-18 @ 15:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0