-

Kan inte förstå hur duktig Colin har blivit, så kul att köra honom här hemma!
Förr kunde jag inte ens köra honom själv, lärde ha sällskap jämt för han vände hela tiden och stod på bakbenen.
Men förtroende för varanndra har vuxit sen jag tog hem honom.
Ibland kan de hända att han vänder för skumma saker, men jag får honom förbi sakerna som han vänder för, och uppe i skogen här så är han som vilken häst som helst, underbart...
Vilka framsteg man kan göra, jag blir så glad! Kärleken till honom går inte beskriva, han är min bästa vän, en vacker dag ska vi visa dom,! Att han och jag kan !
 
Och folk som pratar skit.
att jag tydligen var dum som tog hem honom till gården, 
och de var tur att jag fick hjälp med inkörningen,men tyvärr ni har fel, Det var Tomas Rosén som körde in Colin  åt mig(;Skulle kunna gjort de själv med men hade inge bra väg att tömköra efter då!
Colin körs även lika mycket  som förut , även längre långsam turer,får även vara ute mycket längre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0