2013-11-08 Fredag!

 
Colin kördes lite idag, och de var väl bra med honom, hann kanske 600 meter i från gården innan han börja bråka! Skulle  vända och fick han inte de så stog han på bakbenen, jag vände neråt och tog sats och trava på där han tjaffsa, och då gick de bra!, 
Ända in där han älskar att springa, vid grustaget där skulle han in också, så där körde jag faktiskt in... gjorde egentligen fel där men ville inte tjaffsa så han skulle trampa eller något sånt idag. dumt om han ska gå provlopp i morgon.!
 
Sen så körde jag Grace, min lilla tant! Hon tycker det är så kul nu för tiden, travade mycket idag, och hon är fin tjej! och älskar att dra vagnen!Körde rätt långt idag, svettig blev hon fick duscha idag =) 
Hitta vita bandage på Granngården för 50 kr, de får han på sig i morgon!
Nu i kväll har jag packat klart tills i morgon,
fixat Colin
Mockat och spånat åt Grace, 
snabb fixat Wille.
Nu kväller, upp tidigt i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0