2013-11-28

 
 
När jag gick upp i morse, så blåste de sjukt mycket, så hästarna fick vara inne längre idag och äta inne, annars skulle hö flyga i från dem (;
Så de fick vara inne när vi åkte i väg med Carrera, lite tomt nu här hemma, hon gick iaf på hästbussen direkt, skönt  duktig tjej de!
Hoppas den nya ägaren blir nöjd över henne! 
 
kom hem igen vid 9 så hästarna fick gå ut då, fixade stallet sen gick jag till grannen och tog en kopp kaffe där.
När jag kom hem igen så gjorde jag lunch sen ut och tog bort plaststolparna i hagen, var då inte så lätt,  frysit fast ganska mycket, men nu är det en stor hage.=)
Sen så tog jag in hästarna och fixa dom, vid kvart över 3, började regna så de fick gå in då =)
Har även hämtat rockarden idag blir att kolla den under helgen så kanske jag kan ta en tur med Grace =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0