Colin!

Var ett tagsen jag berätta något vettigt om honom.
Vi tränar på, har dock vilat sen i Torsdags, skulle egentligen köras idag men blåste så jävligt ute så hoppade över körningen idag, var tur var upp i skogen i kväll och låg faktiskt 1 träd över vägen...
I morgon ska han köras lite..
Han fick även massage i Fredags och de fanns lite att anmärka på, nacken, och korset, de fixade till det, kom inte i håg vad de var mer...De trodde att han kunnat ramlat eller något när de vart vid korset och mycket riktigt han har ju faktiskt ramlat. 
Klagade även på hans humör,men inget man kan göra åt, bara vara hård tillbaka. Jag tänker fortsätta kämpa med grabben min. vissa "Dexter avkommer" är tuffa tydligen! 
 
Kankse ska få hjälp med inridning. och pröva träna "NH" jag fattar ingenting utav de men blir nog bra om någon som kan  de hjälper mig, hon tyckte att han var ganska tuff så ville pröva, så varsågod bara pröva  på grabben! (
 
Längtar till snön, så man kan köra långturer, och träna "hårdare" hemma =)c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0