Fredag.2013-11-22

 
 
Colin kördes idag igen, jag vet inte vad de blir för väder i helgen så lika bra att passa på =)
Vi var  ute i en timme och han kördes 1,2 mil idag. Travade och skrittade rätt mycket, han var så där mysig som faktiskt hans mamma brukar vara. 
Var så härligt att skritta honom då och behövde inte hålla i någonting han gick så avslappnat och kolla på saker  Härlig känsla kan jag lova er!<3
Han kändes annars lika fin som vanligt , dags att försöka planera in banjobb igen, svårt att åka när jag inte har körkort ännu, men brukar ordna sig ändå =)
Han fick gå ut en sväng  efter körturen..=)
 
Sen vid kvart över 3 fick dom gå in, vill inte ha hästarna ute när de är är jätte mörkt ute, sen skulle jag hinna fixa dom innan Oskar kom hem i från träningen, Allt var bra med alla hästarna, tycker Grace svans börja läka i hop igen, så hoppas på de så hon får börja köras igen så Colin kan få sällskap någon gång =)
Myste även med Carrera idag , skit mysig är hon, fan om jag hade haft råd hade hon stannat hos mig, ! Idag hade hon ner huvudet så jag kunde borsta huvudet och mysa lite, =) Härlig tjej de där...Fortfarande lite dum  vänster bak och jag tränar varje gång jag fixar henne, de andra 3 ben går jätte bra!
 
 
 
Nattade hästarna nyss, och när jag hade ner hö, så hörde jag boxdörren öppna sig, tänkte inte så mycket mer på de, 
Men när jag kom ner stod Oskar och prata med Carrera!
" vilken mjuk päls hon har
" ja - hon har ju " bebispäls.",
När jag träffade Oskar var han jätte rädd för hästar, när jag fixade mina då så stod han flera meter i från hästarna. och var jätte rädd=)
Tänk hur  fort tiden kan gå och han lär sig mer och mer !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0