Helg

I går var vi på v75 i Gävle, hade med mig Melwin och Louise. Melwin vart jätte glad att vara med, sken upp som en sol när han såg hästarna och bara NJÖT,ville inte ens gå in och värma sig.. tok kille, fick även rida, och de tyckte han var riktigt kul! Louise red också.=)
Var så kul att ha med barnen på travet speciellt när båda lyssna så bra.!
Fina hästar var de också igår ;) 
Vi vart borta hela dagen,Carina tog in hästarna!
 
I dag gick jag upp och tog ut hästarna och gav de mat sen dirket in och la mig och sov igen, skönt!:)
Tog en slapp söndag, Mockade och fixa senare på förmiddagen.
Sen fick vi fikabesök , trevligt som vanligt
 Vid 3 tog jag in hästarna, sömma och brodda Colin fram, bara bak kvar nu...Grace svans börjar bli rätt så fin nu, kanske kan bli körning igen nu snart, 
Hämtar en rockard till veckan =)
 
Hoppas snön kommer snart så man kan träna , blir hårdare med körning då, inte så kul när de är så jävla hårt ute =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0