Idag var han underbar<3

 
Idag har jag faktiskt haft ganska mycket att göra,
Började som vanligt att fixa stallet, vidare i väg och hjälpa till med ett skadat föl, gjort illa benet, gick bra till slut iaf, och *vet* tyckte de skulle avakta innan de kom ut och kolla..gjorde rent de på em och då såg de bättre ut.
redan.
Får hoppas de går åt rätthåll med henne! 
 
Har även kört min lilla kille idag, linda honom fram så fick han bakskydd.
Körde först till åbergs , joggade jätte sakta då de var lite hårt, men bestämde mig att vi skulle köra en bit idag, och där han vände sig sist skulle jag bara förbi idag, så skritta lite så han fick kolla sen börja jag att trava...och han sprang förbi, och kanske 1-2 km längre körde jag även idag, Han känns fin. =) Så skönt att han inte dumma sig någonting idag, var som en "Vanlig " häst, visa inge dumheter alls..
Härligt!
Sen fick vi främmande också, träna lite i hagen med colin att han skulle gå efter  mig, stanna när jag stanna, backa när jag bad om de, gick ganska bra, jag stressade som vanligt, och de måste jag sluta med.Men ganska svårt att sluta stressa när man är van att göra de...
Min lilla stall pojke kom idag,Melwin, han är så duktig i stallet så kul att de kommer =)
Han var med när jag fixa hästarna, colin fick massage och bandage fram.
 
i morgon flyttar Carrera! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0