Måndag

 
 
Måndag igen, Colin får vila tills i morgon, då ska han få gå lite långsamt, så kanske han kan gå intervaller på Torsdag om det inte är för hårt!
Ganska så hårt idag också, hoppas på bättre i morgon! så grabben får jobba lite! =).
Grace får vila idag med, inte så noga med henne, bara hon kommer ut 2 dagar i veckan så är jag nöjd, Meningen är att man ska kunna ta långtur i vinter med hästarna.!
 
Men Charlie har fått varit ut på promenad i skogen idag på morgonen, efter att han blev attackerad förra veckan så ville inte jag att han skulle ut i skogen då, fick vara hemma och känna sig trygg, gå korta promenader bara.Men träffade en hund i fredags och de funkade bra
Men jag litar inte på den hunden som flög på Charlie, så tyvärr så tänker jag inte ta med dom på promenader mera!
I helgen som kommer får vi äntligen golv i köket längtar!
Tills man får ordning så de kan bli snyggt där inne, sen blir de nog att bjuda hem dom som har hjälpt oss på mat! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0