Tisdag!

 
Carrera får stå för bilden idag , fina tjejen<3
 
Idag har det inte hänt så mycket, fixade hästarna i morse, sen gick jag och la mig igen och sov till halv 12, haft en  hemsk huvudvärk till på eftermiddagen =( skit jobbigt!
På eftermiddagen vid ca 15,15 tog jag in hästarna och började fixa gamla Wille, och kom på att han har faktiskt börjat gått upp i vikt, börjat ätit sojamjöl och tror faktiskt att de är de som gör de hela! =)
Fixade sen Grace och myste lite, kan inte köra henne nu, sår under svansen, vet inte vad det beror på. om det är brunsten när hon kliar...får se om de blir bättre annars lär nog vet ta en titt...Så tråkigt nu när jag har börjat satt i gång henne lite...
Carrera myste jag lite med idag också, en fin liten tjej, Snäll  i hanteringen, men lite dum att ta bakhovarna..men efter ett litet tag så gick de också!
Colin har vi bytt sulor på fram,Carina hjälpte mig och visa hur man gjorde.! skönt att inte stressa och ta den tid de tar..Allting gick jätte bra! =)
Colin ska köras i morgon, får se hur hårt de är då.. minus grader nu.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0