2013-10-13

 
idag har jag jobbat sista helgen jag måste!..
Sen hem och fortsatt med mina hästar, Colin gick intervaller idag, och var då inge fel på honom, fin och lugn!
Jätte duktig, tar inte i så mycket uppför backen, men sen på raksträckan tar han i riktigt ordenligt, precis så som jag vill!.=)
Körde 8 st, skulle egentligen varit 7, men sista 50 meter fick jag möte och fick ta upp Colin , så körde en till..!
 
Grace var tjock i morse igen, fast hon haft bandage på. när jag kom hem hade nästan all gått ur, fick dra vagnen kanske 1 km. Verkar inte nå halt,la om med vallörtsblad så hoppas de ser bättre ut imorgon. 
så kanske M kommer och skrittar för vagn med henne i morgon.
Colin ska också gå långsamt i morgon också sen får dom vila någon dag så slipper jag störa älg gubbarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0