2013-10-18

Sista dagen på jobbet idag, kommer sakna hästarna, speciellt dom som man har fått bra kontakt med.!
Men sånt är livet, kunde ändå inte ha Colin kvar , har egen gård nu så bättre att jag har honom hemma och slippa åka till hästarna!
Sen hur vissa människor reagerar på de, kan jag inte göra nå åt!
 
Annars har de inte hänt så mycket, fixat stallet som vanligt, borsta till Colin  bara idag, de andra fick vara, hade ändå inge sår =). Massor utav mat fick dom iaf.
i morgon ska Colin köras, om vägen är okej så blir de intervaller, börjar frysa på ute nu så kan vara alldeles för hårt för intervaller.
Tar väl en långtur annars med honom, har en väg som de kanske kan gå att köra lite fortare på får helt enkelt pröva köra där ,om min intervallraka är för hård! =)
Får se om M kommer till Grace eller om jag försöker ta en tur med henne också i morgon.
Grace står utan bandage i natt får se hur hon är i morgon ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0