2013-10-21

 
Bjuder på några bilder i från idag, alla bilder är på mina/våra djur!
Har varit ute och gått med Charlie och Baby idag. Rolig hund var som att gå med en shettis nästan.. hehe!
Charlie kändes som en liten springer där! ;)
 
Colin kördes idag, var fin tills jag vände, och då såg han hallt ut, travade en bit i fall han skulle bli bättre. men blev inte de, ringde oskar så han kom upp i fall de var en sten som satt kvar i hoven, men såg ingenting.
travade igen och såg inget fel alls, sen vart han lite hallt igen, så jag hoppas verkligen att de var en sten som gjorde allting idag, så de bara ömmade när han travade! 
får vila i morgon så kör jag igen på Onsdag och får se, var ju så jävla fin i Lördags!
Mattes Älskling!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0