Äventyr igår, kul!

 
I går så var vi på äventyr!
Vi lasta Colin vid 9 tiden sen åkte vi emot travet.
Jag skulle köra upp licensen , hade Colin, som jag hade tänkt i från början.
Körde i rygg som tur var, ganska pigg var han faktiskt,aldrig känt han såhär fin, var lite extra att köra på banan med honom.!
Vi körde 4 bakvarv tror jag sen rätvarv, 2 st, vet inte vilket tempo men vi värmde bara och Camilla kollade så jag kunde köra häst;)
Godkänd blev jag också, känns bra, kanske jag får bättre självförtroende när man ser att man klarar av någonting....
Det ligger inte på topp igen nu, men ska byggas upp ;)
 
 
Sen körde Peter  Colin. Han såg så fin ut, sprang på bra ensam, körde 1600 meter tror jag de blev, 
28 första 1000. sen 18 sista 500, kom in på slut tid ca 24, Så jag är nöjd med Colin, han var ju som sagt själv på banan(: Duktig pålle <3
Första banjobbet efter jag har tagit hem honom, allt verkar funka bra fortfarande, fast jag tränar själv!!
Han fick gå ut någon timme när vi kom hem , sen kom regnet så då fick han gå in , var ute iaf ca 2 timmar efter banjobbet.
Bandage runt om, massage + magnet täcket på någon timme.
Nu får han gå i hage tills på tisdag så får han gå långtsamt då!.
 
I morgon Måndag ska jag in och skriva och ansöka om Licensen så Colin kan kvala någon gång!.
Grace vilar också, haha! kör nog henne på Tisdag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0