Fredag!

 
Fredag morgon började lite annorlunda! Oskar låste ut mig och hunden. Han åkte i väg och jobba, jag skulle in och hämta mina saker,och märker att de var låst! Haha!Bara för honom att vända och komma och låsa upp (;
Fick skjutsa till stallet sen! =)
 
Hemma på eftermiddagen så har hästarna fått promenad,Skrittade bara idag, hur härigt som heslt och Colin var  jätte lugn, tror de är bra för honom att skritta bara ibland.!Grace var också med, hon var tjock i båda bakben i morse, men bara ena var tjockare på eftermiddagen, tänkte att de kanske skulle gå ner när hon skrittade lite..tvätta med tvål sen la jag joddomslag där i natt, hon sparkar i boxen också så fick bandage både bak, + svansen , brunstig!
Tog även med Wille och Charlie på en promenad idag, lugna killar som inte tycker om att vara bredvid varann när jag vill fota dom ;)
Wille vart glad att komma ut, men  lite ömfotad tro!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0