Gamla tanten fick dra vagn, hovis var här...

 
I dag har jag först Jobbat..
Sen har Colin fått FINA fötter, inge mer fula fötter, sjukt nöjd med hovslagaren,! Sa som han tyckte, noga och bra!
Han belastar tydligen vänster sida mer än höger, svårt att förklara men när hovis ställde Colin rakt så syndes de riktigt bra.! Blir  en sula där sen  och massage med Gröngröt eller arnika så blir de bra trodde han!
Även skulle han ha något på bak på hovarna..Skulle ta allt nästa gång!
Skönt med en som säger vad han tycker och tror!
 
Sen  i kväll så var jag och Malin ut med Grace, en kort kör tur, bara för att se hur hon reagera att dra vagn igen, var ju liksom 4-5 årsen sist , men hon brydde sig inte om något, och var jätte duktig tjej! =)
Skönt nu ska hennes tjock mage bort, slutar ändå jobba snart så gör ingenting om jag börjar köra Grace lite, har jag mer att göra på dagarna sen (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0