Höst i fäbodarna

 
I dag har det varit rätt fint väder ändå, och jag varit grymt foto sugen, tog med kameran ut medans jag grejade, vart ganska så bra bilder ändå =)
Jag renasade så har bara 74 bilder i från idag.... 
Colin fick en annan hage, kul tyckte han!,
Fick även köras idag, 9 km . Han var riktigt duktig idag, hade en timmerbil bakom oss ett tag. Och Colin reagera inte fast den lät ganska mycket. Även den som körde var en bra person , han sakta in och blinka före så jag såg vilket håll han skulle åka till! Inte många som gör så, inte såna jag har mött i alla fall. 
Colin känns fortfarande  fin, körde själv idag, ingen åkte med,
Vi gör framsteg =)
 
Var sjuk i går, piggare i dag, orkade iaf sköta djuren här hemma idag, skönt,! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina hästar du har!

2013-10-02 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0