Lördag!

4- i morse när jag gick ut  07,10. Gick direkt ut till stallet, gav alla hästarna mat, tog ut mina, Sen kom ägaren till unghästarna och tog ut dom. Jag mockade och gjorde rent i stallet, sen tog jag en morgon promenad med vovven, vi såg 4 rådjur  i höstsolen =).
 
Colin skulle ha gått intervaller idag, men vart lite där emellan pga av vägen var så hård idag, jogga en bit sen 4 intervaller där det var mjukt han var som vanligt...Fick gå in sen och vänta in sina kompisar, vill inte ta ut honom igen när han blivit körd. Kallt ute idag ju så, Wille och Grace var ute till kvart  i 5 i dag, de ville inte när jag selade Colin, men jag lät de vara ute, stackars djur ;)
 
Nu i kväll så låg en av unghästarna och sov när vi kom ut, jag smög mig fram och tog kort, så jävla gullig! farligt söt! Synd att hon är till salu, hade gärnat fått stannat hos mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0