Lördagens inlägg =)

Kändes kontigt att ta in hästarna vid halv 1 tiden idag. Men eftersom vi skulle bort och vara borta hela dagen + kvällen så fick de bli så idag!
Men de var nöjda när de kom in, åt mat och var sig lika! ;) Wille tycker nog om mig idag! Men lurad är de fint väder i morgon får se gå ute längre ;)
Var på trav i kväll, kollade på fina hästar =) gick inte så jätte bra för dom idag, men de kommer igen.! 
Lillasyster var också med idag, så klart så fick hon grejer av sin snälla storasyster.! synd att jag inte är rik, då skulle hon fått en ponny ;)hehehe!
 
Kom hem och skulle som vanligt ge hästarna vatten och de, såg att en unghästarna inte var så pigg, Oskar trodde hon sov, men jag såg att de var något.
Hon reste sig iaf upp medans jag gav de vatten sen låg hon igen, jag gick in och böt om, gick ut igen och hon reste sig så jag började borsta, massera magen, efter ett litet tag kom ägaren också, kollade till, och märkte inte nå fel alls då, inte nå feber heller.!
Såg faktiskt mycket piggare ut efter hon stått  ett tag, skönt,! Bara hoppas på att hon är sig lik i morgon bitti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0