Lördag,mycket att göra!

 
I dag har det varit fullt upp här hemma. Jag tog sovmorgon till halv 8, sen direkt ut till stallet, härligt att ta ut hästarna när de var ljust ute. och se dom äta hö!=)
Grace tjock i ett bakben, la om med vallörtsblad under dagen.!
Sen har vi målat, jag hade helt klart bästa utsikten! Colin!<3
Även hämtat spån med mini vagnen! Gick väl bra de också, lärde åka 50 km ända hem, men de funka väl också ;)Bjöd Danne,Louise, Marco och Ebba på tacos i kväll, Kevin kan ju inte äta Tacos så bra, men åt lite köttfärs och sånt...!Fick även hjälp av lasta ur spånet! Tack!
Halv 7 fick hästarna gå in i kväll de var hungriga hade nästan blivit mörkt..
Grace ben såg finare ut la om med stallbandage,
får se hur hon ser ut i morgon, kanske kan skrittas för vagn iaf.!
 
I morgon ska jag jobba, min sista "helg"... På fredag slutar jag jobba!
Colin ska även gå intervaller i morgon är de tänkt, sen gå på Måndag långsamt så kan han få vila någon dag sen så slipper vi störa älg-gubbarna så mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0