Mor och son på tur!

 
I dag så kom båda hästarna ut på motins runda, Malin red Grace..
9 km idag och vi skritta och travade en hel del.Grace vart svettig! Bra då syns de att hon har arbetat;)
flåsade ingenting nästan heller.. Hon var så duktig, travade i hennes egna tempo!
 
Colin var riktigt fin idag, tror nog att de var bra att han fick vila 2 dagar!Han var glad hela kör turen, fjanta lite, men matte har blivit hård så han förstod snart att de inte var någon ide att vara rädd för... mörkare grus ;)
Han sprang förbi rishög också, där trodde jag att hans skulle fjanta , men han sprang bara förbi! Han lär sig min stjärna!
 
I November lämnar jag in licensen!. vart så sjukt dyrt annars.. Skulle få betala 3000 om jag lämnade in nu och 3000 igen i Januari och om jag blir arbetslös så går de inte runt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0