Nyskodda hästar

I dag körde jag Colin 7,2 km innan hovslagaren kom, lika bra att köra idag också i fall att de skulle bli "Storm" här med, Colin krångla lite , han tycker om att springa in efter en väg så har bara tar för givet att vi ska in där, så jag bestämde mig idag, att vi inte skulle in där nå alls idag,det är jag som ska styra och bestäma över honom,! 3 gånger bråka jag där med honom, men fick han förbi som tur var (;
Han sprang inte så konstigt idag faktiskt, nu har han fått sulor fram så får se om han är riktigt nästa gång jag kör honom. 
Wille blev verkad idag och Grace blev även skodd idag, skönt slipper jag tänka på de!
Får se om de blir en kör tur med Grace i morgon! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0