Ömfotad?

 
i dag körde jag Colin igen, han var fin ändå till Åbergs där jag vände. Han sprang inte helt 100! Så jag bad mamma komma upp och titta när han travade,Syndes ingenting nästan då.. Men var ändå inte riktigt nöjd.!
Så jag körde 2 svängar där Colin tycker om att bli körd, vart ändå 8,3 km så åkte jag hem också var Carina här hon som har unghästarna hos oss.
Körde runt liten sväng med Colin i trav så hon fick se, och hon tyckte de syndes lite bara när jag travade, så hon tror att han är ömfotad fram, så sulor åker på igen och hoppas att de bara är de, som spökar!
Han är ju hur fin som helst annars så kul att göra! Han lyckades att trampa sig idag också under körturen, vet faktiskt inte när de var. La om det iaf så de inte kommer massa skit i, inte så stort heller som tur var!
På Måndag kommer nog hovslagaren och skor om alla hästarna här!...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0