Ridning,körning.!

Idag fick jag för mig att rida Grace.Hon vart nog förvånad. Men trivs bäst bakom hästen märkte jag, ovan är jag ju också, men det gick faktiskt rätt bra=). Kan bara skritta, kan inte rida lätt alls! Försökte faktiskt! haha!
Red inte så långt  men... börjat fått träningsvärk redan! OPS! ;)
 
Min lilla Colin då, Han har blivit körd idag igen, idag testa han faktiskt, vände 2 gånger och ville inte förbi alls ca 500 meter i från hemmet,! Men jag vart jävligt arg på honom! Så jag tog sats 3 gången, och slog pisken på skalmen så han hörde att den var med, och travade han förbi hur fint som helst, 
Jag vann denna gång,! =
Jag skulle egentligen kört fort, men trodde vägarna var hårde, men så fel jag hade,! 
Hur fina som helst idag, så körde lite i fortare tempo än långsamt!Körde in efter en väg där de är backar så han fick jobba lite,men så klart så fick han jogga sakta uppför!
Har aldrig kört honom där så allt var ju nytt =)
1,1 mil blev de idag, igår ca 9 km. Bandage runt om fick han idag också + massage! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0