Torsdag!

 
Idag gick hästarna ut ca 7, mockade, släppte in Louises kanin Dumlie i Willes box, medans jag mockade åt de andra.! Glad Kanin
Sen kom mamma och Danne och hämta mig och Charlie. Arbetsförmedligen var de dags för idag, men vart fan inte nå smartare att åka dit!!
Irriterande...;)
Sen försökte jag få fram en springer utav Sissi, gick ganska så bra ändå! Har inget trimbord, håller till på golvet och benen somnar till sist;)
Tog med hundarna ut på åkern, fota lite med mobilen bara, vart rätt bra bilder ändå.
Var hemma vid 5 tog in hästarna och snabb fixa dom sedan in och fortsätta i köket, vill bli klar där snart!Wille fick mysa och äta lite hö medans jag bytte vatten och dona klart i stallet, härligt tyckte han! ;)
 
Charlie orolig, gillar inte alls att vi gör om. är uppe själv och inte alls sig lik. Så fort vi börjar så blir han orolig/ledsen, vi vet ju inte alls vad han har varit med om, så hemskt att se honom såhär, =( vill inte ha han ute heller när de är mörkt ute.. 
Han brukar ju gilla att vara med oss. mattes gullhjärta .lämnar aldrig i väg dig ska alltid få bo med oss.!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0