Torsdag.!

 
Colin gått intervaller idag, som vanligt var han fin! körde 7 svängar, sista svängen så körde vi lite jogging längre och kollade lite mer vägar,!
Men tror vi håller oss där vi kör nu så länge.!.
Körde faktiskt honom helt själv, Kjell var och hjälpte oss lös bara.Sen sköte vi oss själv! underbart snart klarar vi oss på egen hand;)
Bandage bak och vallörtsblad både fram, massage också nästan överallt ;)mysigt!
 
 
Sen körde jag även tanten våran, lika mysig som vanligt, lite piggare börjar hon bli! =)
Men ligger inte alls på , får i stället jaga i gång henne....Men brunstig som fan! Stanna vid Carinas hästar och pissade när hon såg hästarna!
HAHA undra på att hon var så dålig på banan när hon brunsta :D Sen när jag selade av så tyckte hon skalmen var jätte skön.....knäpp!
 
Sen nu i kväll var vi ut på en promenad med Charlie och Wille... 
Wille verkar tycka om Oskar en hel del, hade långt grimskaft, för han var så lugn, när han kände att han kunde gå längre, så gick han till Oskar och gick bredvid honom, så där vart jag utan djur!
Han fick ta båda . öva sig liksom ;)
 
 
Jag har även, tvättat massor av kläder, plockat in och ut ut diskmaskin några gånger i dag, städat lite i köket men kom på att de inte var så stor ide när vi håller på att göra om,!
tänkte även torka golvet, men regnade så var inte heller någon ide eftersom Charlie tar med sig leran in så ser de lika ut igen;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0