22 sep...

Söndag idag, har jobbat. Gick upp halv 6 så jag hann ta ut mina och så innan jag åkte vidare.. 
Gjorde de gamla vanliga, som jag brukar.!
Åkte hem lite tidigare . skönt...
 Mocka och tog in mina runt halv 6 i kväll tänkte ta promenad med Wille och Charlie men planerna ändras så åkte över till Amanda och var med när hon körde Lorten, det gick bra =)
Så fixade till mina vid 8 tiden, bytte vatten och gav lite kvälls hö också!
Colin sover nog ganska skönt om nätterna, såg spån överallt , så måste borsta av honom innan han får täcke på ;)
 
-
 
Det är bara att inse, att folk är annorlunda, det kommer bli bra sen!..Men jag tänker nog inte ställa upp nå mer sen!
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0