Söndag.!

Helegen går ju så fort. redan söndag, dags för en jobb vecka till sen den 8 slutar jag jobba.! 
kommer sakna vissa hästar, faktiskt, men jag har mina älskade hästar hemma på gården som tur är. Jag ska försöka få tag på ett nytt jobb, men de är inte de lättaste precis.!
Dags att pröva köra Grace också efter några års vilade i från körningen, meningen är väl att vi ska kunna köra i lag med Colin så han får lite sällskap ibland, men måste få upp kondetionen bättre på tanten min!
 
Oskar och hans pappa har satt upp gips skivor i matrummet, nu är det bara... spackla,slipa.måla fönster innan tappetseringen!.
Tar tid med hus, men kul är de, alla verkar trivas iaf vi som ska bo här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0