2014-04-08

 
I dag var de tråkigt väder, jag var jätte trött i morse och önskade att jag fick sova bort hela dagen.
Men var bara att gå upp och ut till hästarna.
I dag valde jag att ha Wille i lag med Grace igen, rätt så nöjd, åt hö med henne och såg ganska glad ut.
Blev lite orolig då han bara stod och hängde senare men så kollade jag ut på Colin och han såg då värre ut ;)
Säkert de trött vädret som gör de. 
Wille hade ingen feber i alla fall på hela dagen..Hästarna fick komma in tidigare idag.. Skönt tyckte dom, fick ju mera mat då..
 
Känns som att de är ganska mycket om Wille nu, men de är jobbigt när gamla vän har varit ganska dålig...
Fick hem räkningen idag och jag hoppas verkligen att de var värt dom här pengarna!
Och att han får leva några år till....
NI förstår nog själv att den var rätt dyr...
 
Grace och Skrållan har fått vilat nu, har inte orkat motinera dom nu. Skrållan blev iaf lite riden i Lördags. 
Grace longera jag i Fredags, tur att de inte ska ha jätte bra kondition i alla fall. Colin vilar.
Charlie lever livet på gården och gör som han vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0