2014-04-15

 
Fullt upp idag, först lite jobb sen ner till Mamma och hjälpa Danne med ungarna.
Tog med mig Louise,Melwin och Sissi på en promenad. Melwin somna i vagnen ganska fort, jag som lova honom att vi skulle titta på hästarna ;)
Sen åkte jag till pappa , vi åkte och hämta mat till hästarna sedan hem.Här hemma så tog jag in hästarna, medans jag körde in lite ved så fick hästarna äta.
Sen var det bara att börja borsta , alla var leriga. Tog ett longeringspass med Grace, skötte sig bra. Hade bara grimma på henne idag. Hon snubbla till rätt så mycket så hoppas att hon inte stuka sig nu bara,märkte då ingenting när vi gick in men kan ju bli undernatten.
Kanske hinner med en kör tur med Skrållan innnan helgen, finns en hel del att på en gård..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0