Finns det något att göra?

 
Colin blev ombehandlad i höger fram..Finns inte så mycket mer att göra än att vänta ut honom..
Precis som förra året vid den här tiden!
Jag känner mig så tom, vet inte vad jag ska tro längre.
 
Nästa gång jag skaffar föl så ska jag ha den på gården och träna upp själv ska inte lämna i väg den någonstans och om det är något fel så FÅR jag själv bestämma om jag ska lyssna på VET!
 
Vad ska jag göra om han inte kommer funka inom travet?, Jag kan inte ha 4 sällskaps hästar, äsch de får jag fundera på om det blir så, nu ska Colin få  vila den tid han behöver och hoppas på att det ser bättre ut om 3 veckor då vi ska tillbaka med honom.!
Matte älskar sin prins <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket preparat behandlar ni med? Svara gärna på min blogg :) / jenny ryman

2014-04-03 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0