Hästarna just nu.

 
Skrållan blev körd igår, utav Louise och Melwin, så klart var ju jag med också och körde lite..
Hon är så otroligt duktig när de kommer barn in i bilden.
Melwin körde själv  i går, han måste lära sig i tid denna pojk!
Grace longera jag och även pröva litet hinder, men var så litet så hon behövde knappt lyfta på benen haha!
Jag vet inte hur högt man kan ha i början,bara kör på de jag tycker ser bra ut ;)
 
Colin tycker de är tråkigt att gå  i liten hage.Stackarn..
Han ser så ledsen ut ibland.Hoppas det ser bra ut den 28 då vi ska upp igen och se om det har blivit bättre.Vad gör man annars tro?..
Saknar att ha en starthäst....
Wille är piggare och är nog helt normal igen nu.Räkning på nästan 6000 för att de kom hit och inte ens hitta nå fel på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0