Kvällstur

 
 
Inte alls som jag planerade, men jag sela Grace vid 8 i kväll och tog en kvällstur med henne. 
Blev så körsugen så kunde inte låta bli.
Hon är mysig, fortfarande förtjust i denna dam, kommer aldrig få en sån här speciell häst igen.
Men nu ska hon tydligen börja brunsta så blev nog sista körturen på 1 - 2 veckor... ;) Tur att hon inte behöver ha bästa konditionen.!
Var lat och lät de andra bara vara i kväll. Men de åt och var så lunga när jag kom tillbaka till stallet så ville inte ta ut någon :)
 
I morgon ska nog Skrållan bli körd och även Urania ska få longeras om jag hinner med.
Får se om Wille kan följa med på skogspromenad snart. Han är sig lik nu efter sin "sjukdom" eller vad de nu var han hade..
 
Grace kommer kanske flytta från gården, men kommer vara i min ägodel.
Känner att hon kan få mer nytta hos någon annan som kan rida eller köra henne. Mer om det om det blir så att hon flyttar...ISF kommer hon bo kvar i Ockelbo vilket betyder att jag kan hälsa på henne ofta. och jag vet vem det är som kommer ta henne i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0