Myskväll

Börjar bli vana att se honom ligga ner nu för tiden <3
 
Dagen började 05,30. Djuren hungriga och ville ut. Mockade och fixade klart som vanligt. 
Råkade somna om 20 min, var inte alls meningen...
I dag blev Oskar hundbiten, inte alls nå roligt =(Blödde också och de blev 2 hål. La om de såret sen åkte han ner till hälsocentralen där de skulle kolla om han hade stelkramp.
Var nog en olyckhändelse att han blev biten, men känns ändå inte så bra...Det var inte Charlie i alla fall, han skulle aldrig göra husse illa<3
 
Hästarna var ute till ca kvart i 8-8 idag. Körde ut hö till Wille och Grace tills i morgon bitti, sen började jag borsta min lilla Colin, tror fan att han har vuxit igen...
Sen fixade jag även de andra hästarna ,mys kväll på hög nivå. Alla är speciella på sitt sätt och man kan inte gemföra någon.. Haha kanske Grace och Colin både blir sur när man borstar under magen ;)
Pappa kom även hit idag med 2 höbalar som vi rulla upp på logen /Skullaren, eller vad de nu kallas ;)
Ingen av hästarna blev jobbad idag, kanske gör det i morgon, inte lika viktigt med dom här gamligarna jag pysslar med. 
Snart är det dags att åka i väg med Colin igen.. bara hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0