Seg Söndag.

 
I dag har det varit en jätte seg Söndag, hela förmiddagen var jag jätte trött. Orkade ingenting och sov då och då...
Eftermiddagen var vi och hälsa på, farmor och farfar, mamma med familj sen även pappa och Rosita.
När vi kom hem så fixade vi strömmen  till hagen.
Hästarna fick gå in vid 19,00 idag, fixade Colin sen blev de en körtur med Skrållan, med mig hade jag Charlie som sprang bredvid. Försökte få honom att åka med men han hoppa av. haha
Mysigt var de blir nog fler gånger vi gör så här...Fast jag skulle också behöva börja motionera! 
Wille och Grace gjorde jag ingenting med idag, blir nog nå i morgon kväll då Oskar ändå jobbar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0