Tjejerna har jobbat idag.

 
Hundarna väckte mig idag runt halv 6, så hästarna kom ut rätt så tidigt idag också runt 6.
Mockade och fixade klart sen somna jag om till halv 10 rätt skönt, sen tog vi en promenad med hundarna.
Oskar hämta sedan pappas bil och skruva den, jag körde en sväng med Grace,så mysigt, min flicka är helt otrolig.. går inte att beskriva med ord.
En mycket pigg 15 åring, ville ta bara en skritt tur men hon ville trava så vi gjorde väl de då, i hennes takt,hon fick bestämma =)
Sen i  kväll så körde Oskar ut med Skrållan. Jag fixade Colin och Wille sen longera jag Urania en sväng, gick rätt så bra lite stressade i början men lugna ner sig och skötte sig riktigt bra på slutet, så klart så sluta jag när det gick så pass bra så jag var nöjd.!=)
Grace borsta jag i kväll lite, redan blivit fin 3 gånger idag.
Nöjd häst dag alltså.
 
Har även haft besök av farmor,farfar ,Kenneth och Lena. Mina arvikabor var på besök, så kul att träffa dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0