Åsksmäll i körturen! G och w fått hö..

 
Idag har Grace och Wille fått en rundbal i hagen då betet börar ta slut. 
De har redan börjat satt vinterpäls..!Beslutet om Wille är svårt, ska han få leva ändå? Gör så ont redan och jag vet inte om jag klarar att säga hejdå redan..Mitt val ingen annan kan säga vad jag ska göra. visst han kostar bara pengar men... han är ändå älskad så sjukt mycket..<3
 
En mycket pigg Modin har i alla fall blivit körd. Han har nog börjat hittat formen. För idag för första gången har han varit rädd för en Människa med en hund...en bil.. haha ja han tveka lite så lärde på med tömmarna lite.men nästa gång vi mötte en bil så var de inte alls så farligt.
Tokis, Örnen framåt hela tiden och var väldigt glad, kära häst.
Skulle köra längre så körde in efter en liten väg och vände, sen kom de en åsksmäll så jag hoppa till i vagnen!. Aldrig hört en sån kraftig smäll.. hua...Jag körde hem och in till stallet, sen blev de ingen mer Åska!.
 
Colin blivit borstad och pysslad idag,han inte med en promenad i kväll tyvärr.. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0