körning..

 
Våran lilla Modin har fått tränat idag.. Hur fin som helst och verkligen glad att få röra på sig.
Fanns ingenting att klaga på idag heller. Han bestämmer sin takt själv när vi kör och han vill helst jogga sakta tills bingobanan där kan han ta i, ibland när jag säger att det är okej.!Sjukt hur en häst kan förändras på någon månad.
Älskar verkligen när man pysslar om honom,står bara och njuter..Massage fick han lite i kväll också härligt!
 
 
Colin har även varit ute på en tur idag, skritt tur ca 45 minuter. Skötte sig fint idag..
Ingenting att klaga på honom heller, tänker skritta honom några gånger innan jag travar lite med han. vi ska försöka få upp förtroendet igen över varandra och bara ha kul när vi är ute och kör så kanske allting blir bättre snart.
Fick stå lös när vi sela av och även när jag gick ut med vagnen, en nöjd kille kollade bakåt på matte och undra vad jag gjorde för något när han stod lös.Även han fick massage idag och lite stretch.
Underbara hästar.
 
Tillsammas är vi starka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0