Min vän, min fina vän.

 
I dag tog jag och min vän en skogspromenad, bara vi två. I början var han små stressad pga av röjsågen lät.
Men lugna ner sig när vi kom ut. Så de blev en mysig promand.
Jag och Colin behövde vara själva, jag gick där och prata som vanligt på honom och han lyssnade säkert. Stannade upp och myste lite, han behövde en puss.! ;)
Eftersom de står ganska stilla i körningen, funkar att skritta honom, men har nog hittat felet och jag tänker åka så någon kan kolla genom honom igen, men inte benen för där han har frisk tror mer.. Ryggen, eller ja någonstans på kroppen..
Han behöver känna att jag tycker om honom lika mycket som mina andra hästar.
Han duger precis som han är,i mina ögon.men kanske inte i andras..
 
 
De är mycket Modin just nu men bara för de så tycker jag inte om honom mera än min Colin, 
de är älskad lika mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0