Våran stjärna har gjort de igen!

Blev sen körtur idag, var Modins tur idag. Allting var så bra på vägen upp. Men när vi börja trava igen så kände jag direkt att något var fel i munnen... 
Men valde att köra vidare, jag kunde prata så modin blev lugn,så egentligen så höll jag knappt i munnen på honom, Han sprang i sen egna takt.
När jag vände så såg jag att något var fel på huvudlaget, var tydligen bettet också..
Så jävligt nöjd att vi kom hem både han och jag samtidigt, om de vore för 2 månader sen så hade han nog kommit hem själv..
Jag lugna ner honom med rösten på vägen hem och sa till honom att han måste springa lungt hem också.
"ptro" var de jag ända jag behövde säga när jag märkte att han ville springa fortare... 
Duktig kille.! Även vid korsningen förstod han att han ska skritta över och ända hem!. Nöjd över våran stjärna idag.
Nu laddar vi inför banjobb snart :)
 
Colin fick vila idag, kommer nog bli de i morgon med. Men han var hur mysig som helst idag på gången, 
rätt som det var så stod han som en banan och han ville att jag skulle klia honom. Mysigt tyckte Colin.<3
Skrållan har bivit ompysslad idag också, i morgon kommer Louise till henne.
Urania är inne också, skulle ha åkt hem i går med blev tydligen inte så, även idag skulle hon åka hem men står fortfarande kvar i Grace box.Har borstat och fixat henne också, ganska biten sen sommarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0